3DSMAX
- ესაა პროგრამა 3D მოდელირების, ანიმაცისა და რენდერინგისთვის და
გამოიყენება ყველაზე პოპულარული თამაშების, ფილმებისა და ვიდეოპროგრამების
საწარმოებლად.
ვიზუალიზაციის ახალ ტექნოლოგიებს შორის შეიძლება
აღინიშნოს Quicksilver Renderer. რენდერერი დაფუძნებულია MetaSL-ს, და
მხოლოდ ამ შეიდერების პხარდაჭერა აქვს. საბედნიეროდ, გათვალისწინებულია
ძირითადი მასალებისა და რუქების კომპილაცია, რაც მათი უპრობლემოდ
გამოყენების საშუალებას იძლევა. ამტკიცებენ, რომ Quicksilver-ს შეუძლია 10
მილიონზე მეტი პოლიგონიანი სცენების რენდერინგი გააკეთოს 512 მეგაბაიტის
მქონე ვიდეოკარტაზაე, ამავე დროს მხარდაჭერილია როგორც NVIDIA, ისე ATI-ს
ვიდეოკარტები.
სისტემური მოთხოვნები:
ოპ. სისტემა: Microsoft®
Windows® 7 Professional, Microsoft® Windows Vista® Business (SP2 or
higher), or Microsoft® Windows® XP Professional (SP2 or higher)
For general animation and rendering (typically fewer than 1,000 objects or 100,000 polygons):
Intel® Pentium® 4 1.4 GHz or equivalent AMD® processor with SSE2 technology*
2 GB RAM (4 GB recommended)
2 GB swap space (4 GB recommended)**
3 GB free hard drive space
Direct3D®
10 technology, Direct3D 9, or OpenGL®-capable graphics card† (256 MB or
higher video card memory, 1 GB or higher recommended)
Three-button mouse with mouse driver software
DVD-ROM drive††
Microsoft® Internet Explorer® 7.0 or higher or Mozilla® Firefox® 2.0 or higher browser
Internet connection for web downloads and Autodesk® Subscription-aware access